It looks like you're using an outdated browser. Using an outdated browser makes your computer unsafe, and websites may be difficult to read or navigate. Update your browser to fix these problems.
Informations sur l'entreprise
Je komt terecht bij de Belgische marktleider in de bouw van houtskeletwoningen voor de particuliere markt.
Deze familiale aannemer telt een 70-tal werknemers en realiseerde in 2020 een omzet van 30 mio EUR.
De sterke energieprestaties en het ecologische karakter van houtskeletbouw, de hoge klantentevredenheid en een sterke procesmatige aanpak van het bouwproces zijn belangrijke pijlers van hun succes.
Het bouwbedrijf behoort tot een alombekende projectontwikkelaar en kan dus bogen op een bijzonder stevige financiële structuur.
Points forts de ce poste
- Je komt terecht bij een aannemer die zich focust op houtskeletbouw. Je zal je dus kunnen ontplooien tot expert(e) in duurzaam en ecologisch bouwen!
- Na een opleidingsperiode is er de mogelijkheid om 3 dagen per week van thuis te werken. Uiteraard wordt gezorgd dat je thuis een top werkplek hebt, volledig geëquipeerd.
- 32 vakantiedagen. Waarvan 17 dagen in te zetten buiten het bouwverlof!
- Dit is een 100% interne functie met vaste werkuren. Je kan hierbij gebruik maken van flexibele werkuren.
Contenu du travail
- Het beheer van ongeveer 30 bouwdossiers per jaar vanaf de verkoop t.e.m. de oplevering. Dit zowel op technisch, administratief als financieel vlak.
- Klanten adviseren en begeleiden bij de keuze van de verschillende materialen en technieken en de daarbij horende verrekeningen opmaken.
- Nauw samenwerken met de werfleiders, het intern studiebureau en de planningsafdeling.
- Het bevestigen van bestellingen bij leveranciers, het plaatsen van opdrachten bij onderaannemers, ...
- Je bent de contactpersoon van de klant, de architect, de leveranciers en onderaannemers gedurende het hele bouwproces.
Experience
- Je bent afgestudeerd met een bachelor of master bouwkunde of gelijkwaardig door ervaring.
- Een sterke affiniteit voor administratieve opvolging van van dossiers.
- Nauwkeurig, zelfstandig en planmatig werken.
- Je bent klantgericht en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Vlot overweg kunnen met MS-Office.
- Je hebt een sterke interesse voor ecologisch bouwen.
- Het Nederlands en het Frans goed beheersen, zowel mondeling als schriftelijk.
Offre
- Uitdagend werk om helemaal in op te gaan. Hier hoort uiteraard een passend salarispakket bij.
- Met een zeer ruim assortiment aan interne opleidingen, word je elke dag een beetje meer expert(e) in duurzaamheid.
- Goede werksfeer met collega's waar je blij van wordt.
- 32 vakantiedagen. Waarvan 17 in te zetten buiten het bouwverlof!
- Je zal werken vanuit een schitterende werkomgeving in regio Gent.
Postuler pour ce poste
Le bourrage...
Nous vous remercions ! Nous avons reçu vos coordonnées.