It looks like you're using an outdated browser. Using an outdated browser makes your computer unsafe, and websites may be difficult to read or navigate. Update your browser to fix these problems.

Upgrade your browser


Hulpboekhouder bij familiale KMO met vlakke structuur

Comptabilité & Finance
87** 87**

Informations sur l'entreprise

Binnen dit West-Vlaamse bedrijf heerst een open communicatie en aangename bedrijfscultuur. Met een omzet van 55 miljoen en een verwachte groei van 12 miljoen in 2022 is dit een bedrijf in volle expansie. Daarom zijn ze opzoek naar een Hulpboekhouder om het Finance team te versterken. Wil jij terechtkomende in een KMO met een gezellige sfeer en hoge mate van collegialiteit? Wil jij niet langer een nummer zijn maar het gevoel hebben dat je écht belangrijk bent binnen een onderneming? Dan start jouw nieuwe avontuur hier!

Points forts de ce poste

  • Je komt terecht in een West-Vlaamse KMO met een familiale sfeer en vlakke structuur. Hier heerst een hoge mate van collegialiteit waardoor jij je meteen welkom zult voelen.
  • Binnen het bedrijf is er een open manier van communiceren. Hier ben je geen nummer maar voelt iedereen zich écht even belangrijk.
  • Je komt terecht in een heel stabiele omgeving met weinig personeelsverloop. Alle werknemers blijven voor een lange tijd binnen de onderming, zo zijn enkele werknemers al bijna 30 jaar in dienst!
  • De flexibele werkuren zorgen ervoor dat jij inspraak hebt in je eigen uurrooster. Hierdoor kan jij je eigen work/life balance optimaliseren.
  • Er wordt een attractief salarispakket aangeboden met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering en een hospitalisatieverekering.
  • Dankzij de 40 uur werkweek bouw jij 12 extra ADV dagen op.

Contenu du travail

Als hulpboekhouder voer je de dagdagelijkse taken uit in de boekhouding zoals o.a.:
  • Boeken van aankoopfacturen
  • Nazicht en boeken van Visa
  • Opvolging van export-importdocumenten BE/UK
  • Opvolgen grootboekrekeningen/leveranciers
  • Aanzuiveren EAD-Accijnzen + accijnsadministratie
  • Ondersteuning bij de opmaak van de maandelijkse BTW aangifte en de jaarlijkse afsluiting.
  • Ad-hoc opdrachten ter ondersteuning van de Finance Manager

Experience

  • Je beschikt over een Bachelor Accountancy of je beschikt over relevante werkervaring.
  • Je hebt kennis van BTW.
  • Je hebt een goede kennis van Excel toepassingen en je bent in het algemeen IT minded.
  • Je werkt zeer nauwkeurig en je bent cijfermatig sterk.
  • Je bent een teamspeler maar je kan ook goed zelfstandig functioneren.

Offre

Je komt terecht in een aangename werkomgeving binnen een gezond en stabiel bedrijf.
  • Je ontvangt een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering.
  • Flexibele werkuren
  • 20 vakantiedagen + 12 extra ADV dagen

Postuler pour ce poste

Laissez-nous vos coordonnées et nous vous contacterons dans les plus brefs délais.

WORD, PDF, PNG, JPEG, fichiers max. 10 MB
Cliquez pour sélectionner un fichier ou faites un glisser-déposer pour le télécharger.