It looks like you're using an outdated browser. Using an outdated browser makes your computer unsafe, and websites may be difficult to read or navigate. Update your browser to fix these problems.
Dossierbeheerder in een trendy & hip kantoor
Kempen 2***
Informations sur l'entreprise
Ben jij klaar om een stap vooruit te zetten? In dit accountantskantoor bewandel je een innovatieve weg en adviseer je klanten om de juiste beslissingen te maken. Je staat in voor het verwerken van de boekhouding, het opstellen van de jaarrekeningen, de aangiftes van vennootschapsbelasting en nog zoveel meer. Je werkt in een all digital omgeving, waar ze relevante vernieuwingen steeds op de voet volgen. Heb je zelf ook zin in iets nieuws? Dan ondersteunen zij jouw zelfontplooiing graag met kwalitatieve opleidingen.
Points forts de ce poste
- De focus ligt binnen dit kantoor niet enkel op boekhouden. Vandaag de dag is het belangrijk dat je net dat tikkeltje méér kan aanbieden aan jouw klanten. Geen eentonigheid, wel uitdaging en de kans om je te blijven ontwikkelen.
- 5 van de 7 dagen ben je samen met je collega's aan het werken aan het succesverhaal van dit kantoor. Daarom is het belangrijk dat er ook ruimte is voor ontspanning. Na elke drukke periode volgen er etentjes, in de zomer is er een BBQ en jaarlijks ga je op weekend naar een locatie in het buitenland. De optimale teamsfeer zal ervoor zorgen dat je je direct thuis voelt binnen dit trendy kantoor.
- We leven in een digitaal tijdperk en dat weten ze bij dit kantoor ook. Ze zijn een pionier op vlak van digitalisering en dat merk je ook aan hun werking! Ze zetten in op efficiëntie en nauwkeurigheid en dat zorgt ervoor dat je je kan focussen op wat er echt toe doet: je klanten zo goed mogelijk adviseren bij hun groeiverhaal.
- Een optimale work-lifebalans, vandaag de dag is het steeds belangrijker. Glijdende uren, thuiswerken en om de twee weken vrijdagnamiddag vrij. Al deze voordelen zorgen ervoor dat je werk en privé perfect zal kunnen combineren.
- Last but not least. Een aantrekkelijk salarispakket aangepast aan jouw ervarings- & kennisniveau. Een marktconform brutoloon aangevuld met: bedrijfswagen & tankkaart, maaltijdcheques en een mooie groepsverzekering. Je hoeft je dus geen zorgen meer te maken over het onderhoud van je banden, de prijs van eten in de winkel of je pensioen!
Contenu du travail
Je bent vertrouwd met de job-inhoud van een dossierbeheerder en je bent klaar om een stap vooruit te zetten in een digitaal en vooruitstrevend kantoor.
- De drukke periodes en het halen van deadlines hebben voor jou geen geheimen. Samen met je collega's doe je er alles aan om deze deadlines op tijd te halen.
- Hier behandel je jouw dossiers van A tot Z. Dit houdt in zowel het boekhoudkundig alsook het fiscaal gedeelte.
- Hiernaast help je ook je collega's bij vragen inzake de diverse dossiers.
- Tot slot onderhoud je steeds een goed contact met de klanten.
Experience
Aan deze vereisten moet je voldoen om te kunnen solliciteren voor deze functie:
- Je hebt een bachelor Accountancy - Fiscaliteit
- Je hebt een eerste werkervaring in een accountantskantoor
- Je bent bereid om opleidingen en seminaries te volgen.
- Je kan op een zelfstandige manier te werk.
- Je hebt een digitale mindset en uitdagingen aangaan schrikt je niet af!
Offre
Denk jij te passen binnen dit team? Zet dan de eerste stap en ga eens langs!
Deze zaken kan je allemaal verwachten:
- Bedrijfswagen + tankkaart
- Maaltijdcheques
- Groepsverzekering
- Laptop
- Glijdende uren & de kans om van thuis te werken
- 40-uren werkweek: om de twee weken werk je maar een halve dag op vrijdag!
Postuler pour ce poste
Le bourrage...
Nous vous remercions ! Nous avons reçu vos coordonnées.