It looks like you're using an outdated browser. Using an outdated browser makes your computer unsafe, and websites may be difficult to read or navigate. Update your browser to fix these problems.

Upgrade your browser


Accountant & salarisadministratie bij KMO in IT-sector // regio Kempen

Comptabilité & Finance

Informations sur l'entreprise

Dit bedrijf heeft reeds 25 jaar ervaring in het ontwikkelen en implementeren van softwaresystemen voor de horeca, en heeft tot op heden 8.000 tevreden partners in Europa. Hun klantgerichtheid distantieert hen van de concurrentie, maar ook de sfeer op de werkvloer is zeer belangrijk voor hen. Ze hebben een dynamisch en joviaal team dat samen werkt aan de groei van het bedrijf.

Deze KMO binnen de IT-sector is op zoek naar een nieuwe collega die hun team komt versterken door de boekhouding en de salarisadministratie op zich te nemen. Ben jij gepassioneerd door cijfers en heb jij nood aan een gevarieerd takenpakket? Werk je graag proactief en voel jij je comfortabel met verantwoordelijkheid? Dan ben jij dé ambitieuze accountant waarnaar dit bedrijf op zoek is!

Points forts de ce poste

  • Sterke bedrijfscultuur met een “work hard, play hard”-mentaliteit. Je collega’s zijn gedreven en werken hard, maar daarnaast is het belangrijk voldoende te ontspannen zodat iedereen zich goed voelt op de werkvloer, ook jij als werknemer. Samen gaan padellen, een gezellige BBQ of wat darts spelen onder de middag? De ontspanning na een harde werkdag is hier zeker aanwezig.

  • Je neemt de boekhouding van twee entiteiten, alsook loonadministratie voor jouw rekening. Daarnaast wordt er verwacht dat jij proactief kan (en gaat) werken om de boekhouding zo optimaal en efficiënt mogelijk te maken. Dat maakt dat jouw dagen er nooit hetzelfde uitzien, en jij enorm veel variatie en uitdaging zal ervaren. Geen tijd dus om met je vingers te draaien, hier kan jij jouw gedrevenheid kwijt!

  • Je krijgt veel vertrouwen en verantwoordelijkheid, ze verwachten dan ook dat ze op jou kunnen bouwen. Je bent niet enkel een steunpilaar binnen het Finance Team, maar binnen het hele bedrijf. Je krijgt dus waardering van al je collega’s, waardoor jij steeds met een voldaan gevoel huiswaarts kan keren.

  • Je komt terecht in een 37.5 urenstelstel met 12 extra verlofdagen. Vind jij het moeilijk om ieder jaar te kiezen tussen je gezinsreis, er even tussenuit gaan met vrienden of een lang weekend festivals bezoeken? Dat is hier niet meer nodig, want jij geniet nu jaarlijks van 32 dagen vakantie. Keuzestress is zó verleden tijd.

  • Ervaar jij moeilijkheden met het behouden van een goede work-life balance? Vertrek je graag op tijd op het werk zodat je nog kan gaan sporten? Concentreer jij je beter van thuisuit? Met flexibele uren en twee dagen thuiswerk is dit geen probleem meer en plan jij zelf je week in. Zo krijg jij structuur in je dagelijkse leven zodat je dagelijks minder stress ervaart.

Contenu du travail

Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en bijwerken van alle boekhoudkundige verrichtingen van 2 ondernemingen in België, alsook voor een correcte salarisadministratie. Je neemt onder meer volgende taken tot uw rekening:

Boekhouding:

  • Je staat in voor het registreren, analyseren en verwerken van de aankoopfacturen;
  • Je bent verantwoordelijk voor de controle van de grootboekrekeningen;
  • Je zorgt voor het opmaken en indienen van Btw-aangiftes (ook buitenland), instrastat, periodieke aangiftes en enquêtes;
  • Je staat in voor het klaarzetten van betalingen alsook verwerken van bankverrichtingen;
  • Je biedt ondersteuning bij de afsluitingen
  • Indien reeds ervaring, tref jij ook voorbereidingen voor financiële audit, jaarrekening en fiscale aangiftes.

Salarisadministratie:

  • Je staat in voor het dagdagelijks beheer van personeelsdossiers;
  • Je staat in voor het berekenen, verwerken en controleren van de lonen;
  • Je communiceert naar het sociaal secretariaat;
  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van ziektes, afwezigheden en verlofdagen;
  • Je zorgt voor het administratieve beheer;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor sociaaljuridische vragen;

Algemeen:

  • Je doet proactief voorstellen voor efficiëntie- en/of procesverbeteringen

Experience

  • Je bent in het bezit van een bachelor Accountancy - Fiscaliteit.
  • Je hebt reeds meer dan 5 jaar relevante werkervaring.
  • Je hebt reeds kennis van en ervaring met btw-aangiftes.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en kan je daarnaast behelpen in het Engels en het Frans.
  • Je werkt zelfstandig en proactief.
  • Je bent communicatief sterk, aangezien je het eerste aanspreekpunt bent voor vragen.

Offre

Je komt terecht in een groeiende en innovatieve omgeving waar belang gehecht wordt aan het welzijn van de werknemers. Een goede worklife-balans is daarom essentieel. Er heerst daarnaast een open communicatie waar iedereen steeds bereid is te luisteren, zodat iedereen zich steeds goed voelt op de werkvloer.

Wat kan je verwachten?

  • Een loonpakket tot 65K, aangevuld met extralegale voordelen:
    • Maaltijd- en ecocheques
    • Groepsverzekering
    • Hospitalisatieverzekering van DKV
    • Laptop
    • Fietsleasing
  • Een gevarieerd takenpakket waarmee geen dag hetzelfde is.
  • Je geniet van 32 dagen vakantie.
  • Je krijgt de mogelijkheid om twee dagen per week van thuis te werken.
  • Je kan gebruik maken van de glijdende uren.
  • Fijne collega’s die goed overeenkomen en er samen 100% voor gaan.

Postuler pour ce poste

Laissez-nous vos coordonnées et nous vous contacterons dans les plus brefs délais.

WORD, PDF, PNG, JPEG, fichiers max. 10 MB
Cliquez pour sélectionner un fichier ou faites un glisser-déposer pour le télécharger.