It looks like you're using an outdated browser. Using an outdated browser makes your computer unsafe, and websites may be difficult to read or navigate. Update your browser to fix these problems.

Upgrade your browser


Junior vennoot met traject op maat | groei snel door | goede work-life balance | vrijheid

Comptabilité & Finance
Wetteren 9230

Informations sur l'entreprise

Wil jij jouw verantwoordelijkheden graag naar een hoger level tillen, maar wens je je (nog) niet in te kopen in een zaak? Hier kan het! In dit kantoor kan jij een groeitraject op maat aangaan waarin je toewerkt naar de functie van junior vennoot.

Dit kantoor is namelijk aan het groeien en maakt daarom graag plaats voor collega’s met een portie verantwoordelijkheidszin om deze evolutie mee te trekken. Ondanks hun groei blijft deze organisatie wel enorm stabiel omdat dit gestaag en gecontroleerd is verlopen. Er is daarom bijna geen verloop, zowel op vlak van personeel als klanten. Hier krijg je ook de kans om je te ontwikkelen op persoonlijk en professioneel vlak. Er wordt effectief geluisterd naar werknemers hun noden en vervolgens op ingespeeld. Zo wordt er sterk ingezet op opleidingen, zowel intern als extern, maar heerst er eveneens een fijne werksfeer omdat dit ook hoog in het vaandel wordt gedragen. Hierdoor heeft het kantoor enerzijds het vermogen om een optimale dienstverlening te bieden a.d.h.v. multidisciplinaire teams en zijn zij tegelijkertijd kleinschalig genoeg om persoonlijk en dus op maat te werk te gaan.

Points forts de ce poste

  • Traject op maat: Aangezien dit geen vastgelegd traject omvat, maar een op maat gemaakt toekomstplan maakt dat de focus wordt gelegd op jouw sterke punten, vaardigheden en ontwikkelingsbehoeften. Op die manier wordt je gericht gecoacht en zal je snel groeien in jouw beoogde competenties wat jouw ook sneller doet doorgroeien naar junior vennoot. Je zal je eigen capaciteiten dus ook sterk zien groeien wat zowel zelfvertrouwen als waardering van je team zal opleveren.
  • Haalbare workload: Vermijd stress door een haalbare workload die ruimte laat voor vragen van collega’s, het volgen van opleidingen en meer. Hier wordt de workload namelijk geëvalueerd door het management. Jouw werkweek wordt in een voltijds urenstelsel slechts voor 70% gevuld zodat jij geen stress ervaart wanneer bepaalde taken langer duren dan verwacht en jij je werk altijd kwalitatief kan afleveren.
  • Work-life balance: Hier is een optimale work-life balance voor elke werknemer prioriteit! Krijg flexibiliteit in al zijn vormen: glijdende werkuren (opstart tussen 07u00 en 10u00), werk van thuis wanneer jou dat best uitkomt, kies je eigen urenstelsel of presteer hier en daar een extra uurtje om extra verlofdagen op te sparen, ga tijdens de uren naar de tandarts etc. Zo behoud jij de ideale balans tussen werk en privé.
  • Krijg vrijheid: Indien je in dit traject stapt wordt je voldoende capabel geacht door de organisatie waardoor zij jou ook alle vrijheid zullen geven. Hier vormt vertrouwen in werknemers namelijk de basis. Op die manier krijg jij verantwoordelijkheid en kan je jouw team uitbouwen op jouw manier. Je kan dus eigen ideeën en visies de vrije loop laten. Dit kan resulteren in een meer efficiënte werkomgeving, wat op zijn beurt kan leiden tot hogere klanttevredenheid en zo bepaal jij mee de koers van het kantoor.

Contenu du travail

Wanneer jij dit traject aanvat zal je starten in de functie van director. Hierin zal jouw focus op klanten liggen waarbij je de eindverantwoordelijke wordt voor een klantenportefeuille. Deze portefeuille groeit mee naargelang jouw team groeit. Bij benadering zal je stranden op een portefeuille met een omzet tussen €500.000 en €800.000 per jaar. Dat komt ongeveer overeen met een team van 5 mensen dewelke je zal aansturen. Gaandeweg zal jij dit team dus uitbouwen. Deze omzet geldt m.a.w. niet vanaf dag één. In deze fase zal je dus volgend takenpakket op jou nemen:

  • Je controleert het voorbereidde werk van jouw teamleden en sluit dossiers af indien nodig. Verder zet je nog de puntjes op de i;
  • Je bent een coach voor jouw teamleden en leidt hen op, stuurt hen bij waar nodig en organiseert feedbackgesprekken;
  • Je woont de functioneringsgesprekken van jouw teamleden bij;
  • Je adviseert jouw klanten a.d.h.v. hun noden en wensen.

In deze functie kan je wennen aan de structuur van jouw nieuwe werkgever en kunnen collega’s ook uitgebreid met jou kennis maken. Afhankelijk van je kennis en inzet kan je na minimaal 4 maanden reeds doorgroeien tot junior vennoot. In deze functie dien je jezelf niet in te kopen in de zaak, maar zal je wel meer betrokken worden bij de interne werking van het kantoor. Ook zal jouw focus elders liggen. Als junior partner is jouw team uitgebouwd en zal je het operationele/boekhoudkundige gedeelte volledig aan jouw team kunnen afstaan. Zo zal jij naar externen als één van de leidinggevenden gezien worden en volgende taken uitvoeren:

  • Je zet in dossiers de puntjes op de i indien nodig en voert voornamelijk klantenbesprekingen;
  • Je wordt betrokken bij de interne werking van het kantoor, zoals de aanwervingen of structuur in het kantoor;
  • ...

Experience

Je kan dit traject naar junior vennoot aanvatten indien je relevante werkervaring hebt opgedaan en jezelf in onderstaande omschrijving ziet passen.

  • Je beschikt over een bachelor- of masterdiploma in een economische richting;
  • Je hebt ervaring in een accountantskantoor en kan de eindverantwoordelijkheid dragen van een klantenportfeuille;
  • Je hebt ervaring met het aansturen van een (klein) team;
  • En je hebt een vlotte en heldere communicatiestijl.

Offre

Je komt terecht in een onderneming die veel kansen biedt en waar werkplezier centraal staat. Dit jonge, maar ervaren team biedt jou de mogelijkheid om bij te leren van diverse specialisten in hun vak, maar eveneens a.d.h.v. zowel interne als externe opleidingen. In dit kantoor heerst een echte no-nonsense cultuur waar transparante communicatie voorop staat. Aarzel dus niet om zaken hier bespreekbaar te maken. Verder kan je rekenen op een nauwe samenwerking tussen de verschillende departementen om zo een optimale dienstverlening aan de klant te bieden. Omdat de werksfeer hier van belang is worden er eveneens op tijd en stond teambuildings georganiseerd om je collega’s naast de werkvloer beter te leren kennen. Bovendien biedt deze organisatie enorm veel flexibiliteit. Zo hanteert dit kantoor enerzijds glijdende werkuren, maar is eveneens thuiswerk mogelijk na een inloopperiode en kan je extra verlofdagen opsparen door meer dan 38 uur te werken als jij dat wenst.

Tot slot ziet het loonpakket er voor deze functie als volgt uit:

  • Een brutoloon naargelang jouw kennisniveau, ervaring en huidig brutoloon
  • Netto onkostenvergoeding van €250 à 300
  • Wagen + tankkaart
  • Maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag
  • Hospitalisatieverzekering bij DKV
  • Groepsverzekering van 2,5%
  • Ecocheques t.w.v. €250
  • Cafetariaplan (inclusief 13de maand en bonus van min. €1.500)
  • Gsm (Iphone of Samsung) + abonnement
  • Laptop

Postuler pour ce poste

Laissez-nous vos coordonnées et nous vous contacterons dans les plus brefs délais.

WORD, PDF, PNG, JPEG, fichiers max. 10 MB
Cliquez pour sélectionner un fichier ou faites un glisser-déposer pour le télécharger.