It looks like you're using an outdated browser. Using an outdated browser makes your computer unsafe, and websites may be difficult to read or navigate. Update your browser to fix these problems.

Upgrade your browser


Hulpboekhouder binnen vakkundig team in bouwsector

Comptabilité & Finance
Brasschaat 2930

Informations sur l'entreprise

In dit welgekende bouwbedrijf hebben ze een geschiedenis die meer dan 140 jaar teruggaat. Een echte gevestigde waarde binnen de sector. Het bedrijf biedt jou een optimale werkzekerheid met hun grote referentieprojecten en de sterke werfstructuren die zij hanteren. Binnen deze onderneming bezitten ze over een sterke toekomstvisie, dit vertaalt zich in een goede zorg voor de eigen personeelsleden.

Points forts de ce poste

  • De zorg voor het personeel binnen dit bedrijf uit zich in verschillende elementen. Zo zijn er verschillende terugkoppelmomenten (bv. Groeigesprekken) maar eveneens ook verschillende evenementen buiten het werk (bv. Zaalvoetbal). Je komt dus terecht in een warme omgeving!
  • Bij deze onderneming is de toekomstvisie belangrijk, je krijgt dus ook de mogelijkheid om je bij te scholen en opleidingen te volgen die nodig zijn om jezelf verder te kunnen ontwikkelen.
  • Je komt in een team terecht met 8 ervaren accountants, hier kan je veel van bijleren. Ook als je eerder al zelfstandig aan de slag kunt gaan, is het gewoon heel fijn om in een team terecht te komen meet zeer toffe en vooral enorm capabele collega’s.
  • Naar gelang wat je al kan en hoe snel je bijleert, zal je takenpakket meegroeien. Je zal steeds uitgedaagd worden en je zeker niet vervelen!
  • Binnen de functie zitten er veel uitvoerende taken in je pakket, de deadlines worden veeleer gehaald binnen het team. Dit zorgt voor een goede work-life balans.
  • Je krijgt flexibele uren en kan 2 dagen van thuis werken, daarnaast heb je een enorm uitgebreid loonspakket en binnen een 40-uren stelsel krijg je de mogelijkheid tot 37 verlofdagen, niet gebonden aan het bouwverlof!

Contenu du travail

Taken die je ondermeer op jou zal moeten nemen, zijn de volgende:
  • Het opmaken en inboeken van facturen is een groot deel van het takenpakket
  • Ook het opvolgen van debiteuren is voor jou
  • De opvolging, ondersteuning en navraging van interne processen
  • Eveneens zal je ondersteuning bieden bij de BTW-aangifte
  • Naast standaard rapporteringen, zal je ook rapporten opmaken voor speciale aanvragen
  • Je neemt de communicatie met de leveranciers op jou, maar ook intern ben je het aanspreekpunt voor de boekhouding
  • Je biedt daarnaast nog administratieve ondersteuning voor jouw collega’s

Experience

  • Zowel minder ervaren als meer ervaren boekhouders zijn welkom, het takenpakket wordt afgesteld op jouw ervaring!
  • Je kan ad hoc vragen beantwoorden van zowel collega’s als klanten.
  • Je staat open voor verandering en nieuwe dingen.
  • Je kan omgaan met een vorm van directe communicatie.

Offre

Je komt terecht in een sterk team waarin jouw bijdrage enorm telt. Aangevuld met:
  • Je krijgt 20 verlofdagen met 12 ADV dagen er bovenop. Deze zijn vrij te kiezen, bovendien kan je nog 5 extra verlofdagen bijkopen met je eindejaarspremie indien je dit wenst.
  • Je hebt glijdende uren en na 6 maanden mag je 2 dagen per week van thuis werken.
  • Uiteraard hangt hier verder ook een mooi loonspakket aan vast (tussen de 24.000 en 84.000 EURO jaarloon + netto onkostenvergoeding). Je krijgt ook een groeps- en hospitalisatieverzekering (inclusief inwonende gezinsleden), maaltijd- en ecocheques, GSM (+abo), laptop, leasing fiets, ...

Postuler pour ce poste

WORD, PDF, PNG, JPEG, fichiers max. 10 MB
Cliquez pour sélectionner un fichier ou faites un glisser-déposer pour le télécharger.