It looks like you're using an outdated browser. Using an outdated browser makes your computer unsafe, and websites may be difficult to read or navigate. Update your browser to fix these problems.

Upgrade your browser


Dossierbeheerder – West-Vlaamse mentaliteit, autonomie & optimale flexibiliteit

Comptabilité & Finance
Kortrijk

Informations sur l'entreprise

Ben jij een ervaren dossierbeheerder met een passie voor cijfers én klantencontact? Wil je terechtkomen in een kantoor waar autonomie, respect en no-nonsense centraal staan? Dan is deze vacature een uitgelezen kans.

Binnen dit vooruitstrevend boekhoudkantoor met een 50-tal medewerkers word je verwelkomd in een warme, West-Vlaamse cultuur waar teamspirit en kwaliteit voorop staan. De klantenportefeuille bestaat voor de helft uit de medische sector (marktleider in dossiers voor apotheken), en voor de andere helft uit klassieke kmo’s. Er wordt bewust gewerkt met een klantenstop om de kwaliteit en werkdruk te bewaken.

Je komt terecht in een organisatie waar automatisering en expertise centraal staan. Daarnaast heerst er een dynamische sfeer van samenhorigheid met maandelijkse activiteiten, interne diensten en doorgedreven opleiding.

Points forts de ce poste

  • Volledige autonomie: Je beheert je dossiers van A tot Z en neemt actief deel aan klantenbesprekingen. Als aanspreekpunt en vertrouwenspersoon voor je klanten, heb je ook de mogelijkheid om je te specialiseren in een bepaald domein zoals personenbelasting, vennootschapsbelasting of complexere zaken zoals fusies, vereffeningen enzovoort.
  • Flexibele werkregeling: Je kiest je werkritme volledig zelf: starten tussen 7u en 9u, een halve dag pauze om te sporten of een persoonlijke afspraak inplannen en daarna doorwerken, het kan allemaal. Ook thuiswerk tot 4 dagen per week is mogelijk, op voorwaarde dat je efficiënt blijft werken
  • Overuren worden correct verrekend: Elk kwartier telt mee – ofwel via uitbetaling, ofwel in recup. Medewerkers die 40 verlofdagen opnemen zijn hier geen uitzondering. De stress om rekening te houden met factureerbare uren zal daardoor niet meer aanwezig zijn.
  • Opleidingen op maat: Interne kennisdeling via 8 tot 10 personeelsvergaderingen per jaar, een eigen accountants academy én ongelimiteerde externe opleidingen die volledig worden vergoed.
  • Collegiale cultuur met impact: Geen hiërarchie of labels zoals junior of senior: iedereen werkt samen. Het team is mensgericht en wil dat medewerkers zich goed voelen. Maandelijkse activiteiten zoals darts, een bioscoopavond, een jaarlijkse uitstap of BBQ versterken de groepssfeer.
  • Sterke technologische ondersteuning: De digitalisering is ver doorgedreven, met tools als Silverfin en een geautomatiseerde omgeving om je werk optimaal te ondersteunen. Daarnaast levert al reeds 99% van het clienteel alles digitaal aan en moet het kantoor niet plots al zijn klanten sensibiliseren met het oog op de verplichte elektronische facturatie.

Contenu du travail

Als Senior Dossierbeheerder neem je een centrale rol op in het beheer van jouw klantenportefeuille. Je zorgt voor de volledige afhandeling van je dossiers en hebt nauw contact met je klanten. Je overlegt intern met collega’s en neemt actief deel aan besprekingen en strategische afwegingen. Daarnaast krijg je ruimte om een expertrol op te nemen, bijvoorbeeld in fiscaliteit of digitalisering.

Concreet omvat jouw takenpakket:

  • Zelfstandig beheren van dossiers van A tot Z.
  • Actieve deelname aan klantenbesprekingen.
  • Adviseren van klanten op boekhoudkundig en fiscaal vlak.
  • Mee opvolgen van interne projecten en processen.
  • Eventueel begeleiden van junior collega’s.

Experience

  • Je beschikt over een bachelor of master in Accountancy en Fiscaliteit of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt al enkele jaren ervaring in een boekhoud- of accountantskantoor.
  • Je bent communicatief sterk en klantgericht.
  • Je werkt graag autonoom en neemt je verantwoordelijkheid op.
  • Je hebt een no-nonsense ingesteldheid en voelt je thuis in een West-Vlaams team.

Offre

Aanbod

Naast een uitdagende en afwisselende functie in een professionele, maar familiale werkomgeving, biedt dit kantoor jou:

  • De mogelijkheid om op zelfstandige basis te factureren
  • Een bruto verloning afhankelijk van jouw ervaring tussen de 2500 a 5500 euro
  • Maaltijdcheques van 8 euro
  • Een netto onkostenvergoeding tussen de 100- en 300 euro
  • Bedrijfswagen met tankkaart.
  • Laptop en gsm met abonnement.
  • Hospitalisatieverzekering met uitgebreide dekking en behoud van instapleeftijd.
  • Groepsverzekering van 6% + premievrijstelling bij langdurige ziekte.
  • Glijdende werkuren en mogelijkheid tot thuiswerk (2 à 4 dagen/week).
  • Overuren worden vergoed of gerecupereerd.
  • Ruimte om flexibel verlof op te nemen (tot 40 dagen).
  • Doorgedreven interne en externe opleidingen, volledig vergoed.

Postuler pour ce poste

Laissez-nous vos coordonnées et nous vous contacterons dans les plus brefs délais.

WORD, PDF, PNG, JPEG, fichiers max. 10 MB
Cliquez pour sélectionner un fichier ou faites un glisser-déposer pour le télécharger.