It looks like you're using an outdated browser. Using an outdated browser makes your computer unsafe, and websites may be difficult to read or navigate. Update your browser to fix these problems.

Upgrade your browser


Dossierbeheerder voor gerenommeerd kantoor - ongeziene flexibiliteit en een groeitraject op maat

Comptabilité & Finance
Ghent 9000

Informations sur l'entreprise

Staat een boekhoudkantoor voor jou synoniem aan lange dagen en een ijzeren bewindvoering? Graag toon ik jou de andere kant van het spectrum. Bij deze grote speler streven ze naar werknemers die elke dag met een glimlach naar het werk komen en dat bereiken ze ook aan de hand van enkele interessante voordelen. Wat denk je bijvoorbeeld van thuiswerken tot 3 dagen per week en een overschot aan personeel zodat overuren onbestaande zijn, zelfs tijdens de klassieke ‘drukkere periodes’? Daarbovenop kan je rekenen op een enorme inhouse-kennis, een traject op maat en allerhande doorgroeimogelijkheden. Klinkt dit als muziek in de oren? Lees dan zeker even verder!

Points forts de ce poste

  • Flexibiliteit is hier hét belangrijkste aspect. Dit kantoor hanteert stamtijden tussen 9 en 16 uur en zolang jij een zekere maturiteit toont, is alles mogelijk inzake glijdende uren. Daarbovenop kan je perfect tot drie dagen per week thuiswerken. Je komt in een 40-uren systeem met de bijbehorende twaalf adv-dagen terecht, maar ook 4/5de werken vormt geen probleem. Er wordt heel hard gekeken naar de persoonlijke situatie van de medewerker en wat het beste voor hem of haar zou zijn.

  • De gestroomlijnde communicatie- en werking creeëren een microklimaat van efficiëntie en uniformiteit. Zo kan er makkelijk in dossiers geschoven worden wanneer blijkt dat deze teveel van je tijd in beslag nemen. Er wordt ook op elk moment proactief personeel aangeworven om eventuele afwezigheden, langdurig zieken, enzovoort op te vangen. Kies je er bewust voor om extra hooi op je vork te nemen, dan worden deze overuren ook financieel of in vorm van recup vergoed.

  • Als dossierbeheerder krijg je hier alle tools om op een heel persoonlijke en efficiënte manier je werk aan te vatten. Er zijn verschillende segmenten gaande van Accountancy tot Tax & Legal Services en elke medewerker zal het eerste aanspreekpunt zijn naar zijn klanten toe. Zelfs overnames, fusies en splitsingen kunnen tot het takenpakket behoren, afhankelijk van hoe die persoon zich wil ontwikkelen. Jij geeft zelf aan wat voor traject je wil lopen en welke opleidingen je wil volgen, die trouwens volledig gesubsidieerd zijn en tijdens de werkuren plaatsvinden. Doorgroeimogelijkheden zijn dan ook eindeloos..

Contenu du travail

Als dossierbeheerder maak je deel uit van een dynamisch team dat je elke dag pusht om de beste versie van jezelf te worden. Je krijgt de kans om je vaardigheden- en expertise verder te ontwikkelen in een stimulerende, maar gezonde omgeving. Via vaste evaluatie-en functioneringsgesprekken wordt er rekening gehouden met wat jij wil en helpen ze jou dat bereiken. Verwacht je aan de mogelijkheid om een takenpakket op te nemen als volwaardige dossierbeheerder van A tot Z.

Naarmate je ervaring opdoet en meer verantwoordelijkheden verwerft is het perfect mogelijk om klantenbesprekingen en complexere zaken te behandelen en zelfs door te groeien richting een managerfunctie.

Experience

  • Je beschikt over een bachelor Accountancy en Fiscaliteit of hebt de nodige kennis verworven door ervaring.

  • Naast jouw digitale & klantgerichte ingesteldheid, heb je oog voor detail en ben je punctueel.

  • Teamspirit draag je hoog in het vaandel. Met jouw transparante communicatiestijl kunnen collega’s en klanten op jou bouwen en vertrouwen.

  • Autonomie is iets waar je naar streeft en je neemt dan ook je verantwoordelijkheid op over je eigen planning en het werk dat je aflevert.

Offre

Ondernemen, innoveren en delen zijn enkele kernwaarden en vormen de rode draad in alles wat ze doen voor hun klanten en medewerkers. Je komt terecht in een warme organisatie met een uitgebreid kantorennetwerk en policy van plaats-en tijdsonafhankelijk werken. Dit zorgt ervoor dat je kan thuiswerken- in combinatie met werken in een kantoor in de nabijheid van jouw woonplaats, zodat ook jouw privé leven in balans blijft. Daarbovenop ontvang je een marktconform loon dat volledig in lijn ligt met jouw ervaring en capaciteiten, aangevuld met heel wat interessante voordelen!

  • Een aantrekkelijk brutoloon afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
  • Een Netto-onkostenvergoeding
  • Maaltijdcheques t.w.v. 8 euro
  • Hospitalisatieverzekering
  • Bedrijfswagen + tankkaart (enorm veel mogelijkheden)
  • Groepsverzekering
  • Gsm + abonnement
  • Een CAO 90 bonus die kan oplopen tot 2000 euro
  • Alle opleidingen worden volledig vergoed

Postuler pour ce poste

Laissez-nous vos coordonnées et nous vous contacterons dans les plus brefs délais.

WORD, PDF, PNG, JPEG, fichiers max. 10 MB
Cliquez pour sélectionner un fichier ou faites un glisser-déposer pour le télécharger.