It looks like you're using an outdated browser. Using an outdated browser makes your computer unsafe, and websites may be difficult to read or navigate. Update your browser to fix these problems.
Dossierbeheerder gezocht - Middelklein kantoor in Tremelo! (Familiebedrijf met +30 jaar expertise en ervaring!)
Informations sur l'entreprise
Dit kantoor is een familiebedrijf, opgericht door de vader en overgenomen door de zoon, die momenteel aan het hoofd staat van de onderneming. Uitgegroeid tot een volwaardig hecht team van acht personen die, doorheen de jaren eerder familie zijn geworden dan collega’s. Dit door de familiale warme omgeving en anderzijds door de hoge collegialiteit tegenover elkaar. Daarnaast biedt het kantoor genoeg flexibiliteit zodat jij jouw work-life balans in evenwicht kan houden en je je eigen planning kan maken. Door hun efficiënte timemanagement hoeft het personeel geen overuren te maken. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging waarin familiariteit, wederzijds respect, een ontspannen sfeer op de werkvloer en waarbij je je work-life balans onder controle kan houden? Lees zeker verder om nog meer pluspunten van dit kantoor te ontdekken.
Points forts de ce poste
- Je krijgt de kans om als volwaardige dossierbeheerder aan de slag te gaan, hierbij mag en kan je je dossiers van A-Z verzorgen. Dit met de nodige begeleiding, afhankelijk van je verworven ervaring en skills. Een begeleiding wordt individueel en op maat gegeven zodat je er zeker van bent dat jouw traject uniek wordt aangepakt.
- Ben je niet echt een ochtendmens of maak je gewoon liever je planning zelf? Na een succesvolle inwerkperiode krijg jij de flexibiliteit die jij verdient! Dit gaat van glijdende uren tot een optie om van thuisuit te kunnen werken. De huidige zaakvoerder vindt het belangrijk om zijn personeel goed te verzorgen waarbij timemanagement een groot onderdeel is, hierdoor hoeft het personeel geen verplichte overuren te presteren. Op die manier kan je tijd vrij maken voor je privéleven en heb je meer controle over je eigen planning.
- Je komt terecht in een echte ‘accountancy’ familie waarbij jouw toekomstige collega’s je met open armen zullen ontvangen. Zowel collegialiteit als een go-for-it drive is aanwezig, allen gaan voor hetzelfde doel! Naast hard werken is er ook tijd voor ontspanning, hier zorgt het kantoor voor alsook de collega’s zelf. Dit gaat van samen uit eten, tot toffe teambuildings, af en toe een drankje na het werk en er worden broodjes voorzien op kantoor op kosten van de zaakvoerder! Een gemoedelijke teamsfeer is altijd mooi meegenomen toch?
- Vind je het belangrijk om up to date te blijven en je kennis af en toe bij te schaven via cursussen of opleidingen? Zeker geen verplichting maar het kantoor vergoed interessante cursussen en opleidingen voor jouw functie. Op die manier kan je bijleren én wordt het financieel gedekt.
Contenu du travail
Hoe zal je takenpakket er nu uitzien?
Er is zowel flexibiliteit aanwezig omtrent glijdende uren en thuiswerk, daarnaast ook in de takenpakket. Deze kan horizontaal verbreed worden, afhankelijk van de eerder verworven kennis en ervaring. Je wordt individueel begeleidt in je traject waar nodig, de eindbedoeling is dat je je dossiers van A-Z verzorgt. De klantenbesprekingen zelfstandig uitvoeren is geen verplichting, eerder een kans die je krijgt.
Experience
- Je beschikt over een diploma in Accountancy en Fiscaliteit.
- Je werkt graag samen met mensen waarbij je ook autonoom aan de slag kan.
- Je bent collegiaal en hebt respect tegenover iedereen.
- Je hebt een passie voor cijfers waarbij je je klanten als prioriteit beschouwt.
Offre
Wil je terecht komen in een familiale omgeving, waarbij je je direct op je gemak voelt door de warme sfeer die er aanwezig is, een down-to-earth mentaliteit waarbij de vennoten van het kantoor tussen de mensen staan en zeer toegankelijk zijn, meer flexibiliteit door glijdende uren en thuiswerk waardoor je meer tijd kan vrijmaken voor je persoonlijke planning, een takenpakket waarin je kansen kan grijpen om veel te bij leren? Dit kantoor, biedt deze zaken allemaal met daarnaast een competitief salarispakket waarbij je recht hebt op een bedrijfswagen met tankkaart, maaltijdcheques, een groepsverzekering en nog veel meer! Ontdek meer door langs te gaan op een eerste gesprek. Meldt je aan door een mail te sturen naar ineke.van.laere@greystonerecruitment.be
Postuler pour ce poste
Le bourrage...