It looks like you're using an outdated browser. Using an outdated browser makes your computer unsafe, and websites may be difficult to read or navigate. Update your browser to fix these problems.

Upgrade your browser


Dossierbeheerder gezocht - Familiaal, mensgericht kantoor in Heist op den Berg!

Comptabilité & Finance
Heist-op-den-Berg 2220

Informations sur l'entreprise

Het kantoor staat voornamelijk voor een informele, familiare en flexibele werkomgeving waarin hard werken hand in hand gaat met momenten van ontspanning. Dit alles wordt gekenmerkt door een aantrekkelijke verdienste. Dit is een familiekantoor die al sinds de jaren 70 bestaat en is verdergezet door verschillende generaties. Het kantoor is doorheen die jaren altijd stabiel gebleven. Hierdoor is de kennis en ervaring van de voorgaande generaties behouden, alsook bijgeschaafd aan de nieuwe, snel veranderde wetgevingen en modernisatie. Je komt terecht in een stabiel en zeer toegankelijk team van zestien personen, die staan te popelen om jou te ontmoeten! Lees zeker verder om nog meer pluspunten van dit kantoor te ontdekken!

Points forts de ce poste

  • Doordat het kantoor is verdergezet door verschillende generaties heen, is er doorheen die jaren een rijke bron aan kennis en expertise opgebouwd die succesvol voldoen aan de verwachtingen van de moderne zakelijke klanten. Deze continuïteit geeft je de stabiliteit om je carrière met zekerheid verder te zetten in het kantoor.
  • Het kantoor is volledig gedigitaliseerd. Dit zal ervoor zorgen dat jij efficiënt aan de slag kan, vlot kan samenwerken met zowel de klanten als je collega’s. Kortom je zal tijd besparen en je kan alle documenten overzichtelijk terug kan vinden waardoor jij vanuit elke werkplek verder kan werken!
  • Naast de flexibiliteit in het hebben van online tools en goede programmering, wil het kantoor ook inzetten op work-life balans. Het hebben van hobby’s, een gezin, of gewoonweg tijd vrijmaken naast het werk is soms moeilijk combineerbaar met een fulltime job. In dit kantoor kan je opteren voor een 4/5de tewerkstelling alsook kan je tot 3 dagen vanuit thuis werken. Ook wordt er niet verwacht dat er overuren worden gemaakt omdat het kantoor een efficiënte timemanagement hanteert. Hierdoor kan jij je vrije tijd beter afstemmen met je fulltime job!
  • Vanaf je startdag wordt je goed ontvangen in het kantoor door een persoon die het reilen en zeilen kent van het kantoor en je met plezier wegwijs maakt omtrent de praktische zaken. Ook doorheen je traject wordt er gekeken naar wat jij nodig hebt om jezelf meer te ontwikkelen, op je eigen tempo. Dit zorgt ervoor dat je via een mensgerichte aanpak genoeg wordt begeleidt om verdere stappen te zetten in je carrière.
  • Het kantoor streeft naar een werkomgeving waarin alle medewerkers gelijk zijn omtrent functie en niveau. Iedereen staat gelijk in het speelveld waardoor ook de teamspirit heel hoog zit en iedere werknemer zich inzet om samen voor de deadlines te gaan. Geen gebrek aan motivatie en inzet dus! Doordat ieder individu zich gelijk voelt is het team zeer stabiel en dynamisch. De informele en familiale sfeer zorgt ervoor dat er af en toe after works georganiseerd worden om de sfeer ontspannen en constant te houden.

Contenu du travail

Het takenpakket is zeer gevarieerd, aangezien elke klant unieke behoeftes heeft. Als eerste aanspreekpunt fungeer je als de financiële rechterhand van jouw klanten. Dit stelt je in staat om jouw kennis om te zetten in zowel de boekhouding als fiscaal advies, waarmee je klanten oprecht kunt helpen. Het takenpakket wordt aangepast aan je capaciteiten, waarbij de zaakvoerder flexibel kijkt en je begeleidt waar nodig.

Experience

  • Je beschikt over bachelorsdiploma of een graduaat in Accountancy en fiscaliteit.
  • Je houdt van een gemotiveerde teamspirit en je kan daarnaast ook autonoom aan de slag.
  • Je kan je verantwoordelijkheid opnemen over je eigen planning en het werk dat je aflevert.
  • Je bent communicatief aangelegd en kan nauw samenwerken met verschillende klanten. Je hebt respect tegenover je klanten en je collega’s.

Offre

Dit familiaal kantoor geeft je de kansen om verder door te groeien in je carrière. Dit in een gemotiveerde werkomgeving, met genoeg flexibiliteit en een mensgerichte aanpak. Het kantoor is volledig gedigitaliseerd zodat je efficiënt aan de slag kan, alsook zijn er interne opleidingen aanwezig zodat je je kennis vrijblijvend kan opfrissen. Hard werken wordt beloond met een aantrekkelijk salarispakket. Volgende extralegale voordelen zijn aanwezig; Mooie netto onkostenvergoeding, elektrische wagen met een laadpaal voorzien op de parking naast het kantoor, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, GSM abonnement, laptop. Wil je graag op een eerste gesprek om het gezicht achter deze vacature te ontmoeten? Meldt je snel aan voor een eerste gesprek!

Postuler pour ce poste

Laissez-nous vos coordonnées et nous vous contacterons dans les plus brefs délais.

WORD, PDF, PNG, JPEG, fichiers max. 10 MB
Cliquez pour sélectionner un fichier ou faites un glisser-déposer pour le télécharger.