It looks like you're using an outdated browser. Using an outdated browser makes your computer unsafe, and websites may be difficult to read or navigate. Update your browser to fix these problems.

Upgrade your browser


Dossierbeheerder gezocht - Dichtbij het centrum van Geel in een autenthiek kantoor!

Comptabilité & Finance
Geel 2440

Informations sur l'entreprise

Het kantoor, gevestigd in Geel is erop gericht om te blijven doorgroeien als kantoor. Om zowel hun klantenbestand als hun personeel verder uit te breiden. Met deze toekomstgerichte insteek zijn ze op zoek naar een nieuwe dossierbeheerder. De huidige zaakvoerder heeft dit kantoor zelf uit de grond gestampt en met succes heeft hij nu een team van 18 werknemers. Je komt terecht in een mooi, authentiek kantoor. Het team zorgt voor een aangename, familiale sfeer waarbij je je meteen welkom voelt. Dankzij het toekomstgerichte perspectief, de kennis en rijke ervaring hebben zij al een stevige reputatie en vertrouwen kunnen opbouwen. De grootste missie waar zij achterstaan is om hun klanten te helpen om succesvol en toekomstgericht te ondernemen, alsook om elkaar als collega succesvol te maken. Hierdoor geniet jij van verschillende boeiende kansen die je kan grijpen om door te groeien in je eigen carrière. Is je nieuwsgierigheid omtrent deze boeiende opportuniteit al getriggerd? Lees dan zeker verder.

Points forts de ce poste

  • Door hun stevig opgebouwde reputatie en vertrouwen hebben zij een groot klantennetwerk, die zij zelf selecteren om de hoge kwaliteit te bewaren. Hierdoor ben jij ervan verzekerd je zelf een mooie klantenportefeuille zal krijgen waarbij je het eerste aanspreekpunt bent van de klanten. Alsook ben je zeker van de financiële stabiele situatie in het kantoor en dus ook van jouw stabiliteit op lange termijn.
  • Je krijgt de kans om je eigen kennis uit te breiden, door te genieten van tal van opleidingen die door de zaakvoerder worden vergoed. Hierdoor ben je op de hoogte van de constant wijzigende wetgeving en kan je je klanten verzorgen van het juiste advies. Dit zal ervoor zorgen dat de klantentevredenheid, maar ook je eigen prestaties de hoogte in schieten of juist consistent blijft.
  • Heb je soms het gevoel te weinig vrije tijd te hebben door een te beperkte flexibiliteit bij jouw huidige werkgever? Twee dagen thuiswerk en glijdende uren zijn in deze nieuwe opportuniteit wel aanwezig. Hierdoor kan naast je werkplanning ook jouw vrije tijd beter inplannen en genieten van de dingen die je graag doet.
  • De zaakvoerder hecht veel belang aan het feit dat zijn personeel zich goed voelt op het werk, daar zorgt hij deels zelf voor maar om nog beter te kunnen peilen naar het welbevinden op individueel vlak hebben ze hiervoor een specifieke persoon ingeschakeld, die met de juiste kennis en ervaring het personeel verder kan helpen op vlak van welbevinden.
  • Het kantoor straalt zelf al het professionele uit, door het personeel en de zaakvoerder krijg je het warme welkomsgevoel meteen wanneer je het kantoor binnenwandelt. Naast hard werken, is er ook tijd voor ontspanning. Daarvoor worden er verschillende incentives georganiseerd zoals etentjes, toffe teambuildings, elke week wordt er op vrijdag lunch voorzien en op de eerste maandag van de maand wordt er een uitgebreid ontbijt voorzien.

Contenu du travail

Er wordt eerst en vooral gekeken naar je capaciteiten en individuele wensen omtrent je takenpakket. Als dossierbeheerder zal je zo zelfstandig en kwalitatief mogelijk cijfers opvolgen om die manier proactief je klanten te kunnen adviseren. Aangezien elke klant uniek is en dus ook een unieke advies – en dienstverlening nodig heeft maak je maandelijks financiële analyses op die je klanten op lange termijn vooruit helpen. In het begin, afhankelijk van je ervaring zullen klantenbesprekingen nog met de vennoot zijn maar het doel is om dit op lange termijn volledig zelfstandig te kunnen doen, met de nodige hulp en steun in je traject.

Experience

  • Je beschikt over een diploma in Accountancy en Fiscaliteit.
  • Je bent een teamspeler, waarbij je je collega’s ook kunt motiveren om samen doelen te bereiken. Daarnaast kan je ook zelfstandig aan de slag.
  • Je kiest ervoor om jezelf te blijven ontwikkelen en nieuwe kansen te grijpen.
  • Je bent communicatief vaardig naar collega’s en klanten toe.
  • Je streeft naar een kwalitatieve klantentevredenheid.
  • Je werkt steeds accuraat en gestructureerd aan je dossiers waarbij je je klanten als prioriteit beschouwt.

Offre

Je krijgt de kans om je te smijten in je eigen carrière, om nog meer kennis en ervaring te vergaren in een professionele, gezellige werkomgeving. Daarnaast worden je prestaties beloond door een competitief loon met aantrekkelijke extralegale voordelen. Er wordt een bedrijfswagen voorzien met tankkaart, een groepsverzekering van 3%, een hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques van €8/dag, een mooie netto onkostenvergoeding ter waarde €250, een GSM en abonnement en een laptop zodat je efficiënt kunt thuiswerken. Veel ontplooiingsmogelijkheden die ervoor zorgen dat je groeit in je eigen professionele en persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast rekening houdend met de work-life balans en ruimte voor ontspanning, naast het harde werken. Wil jij je graag vervoegen aan dit tof team en groeiend kantoor? Ga op een eerste gesprek langs!

Postuler pour ce poste

Laissez-nous vos coordonnées et nous vous contacterons dans les plus brefs délais.

WORD, PDF, PNG, JPEG, fichiers max. 10 MB
Cliquez pour sélectionner un fichier ou faites un glisser-déposer pour le télécharger.