It looks like you're using an outdated browser. Using an outdated browser makes your computer unsafe, and websites may be difficult to read or navigate. Update your browser to fix these problems.

Upgrade your browser


Dossierbeheerder in hip kantoor met 35 vakantiedagen

Comptabilité & Finance
Brasschaat 2930

Informations sur l'entreprise

Dit kantoor heeft 30 jaar ervaring met kleine en middelgrote ondernemingen uit verschillende sectoren. Als middelgrote speler bestrijken ze met hun kennis het volledige terrein van de fiscaliteit en financieel bedrijfsbeleid. Ze beschouwen het correct verwerken van de resultaten van hun klanten het "olympisch minimum". Belangrijker vinden ze de reis die ze mogen maken met hun klanten richting hun ideale toekomst, met de nadruk op hun financiële planning. De tevredenheid van de klanten zorgt ervoor dat ze jaarlijks sterk blijven groeien.

Points forts de ce poste

Spreekt één van de volgende zaken jou aan? Aarzel dan niet en solliciteer snel voor deze mooie vacature!
  • Je bent verplicht om drie dagen per week naar kantoor te komen. Daarnaast mag je je dagen inplannen zoals je dat zelf wil. Op die manier kan je de juiste balans vinden tussen werken en je persoonlijke agenda.
  • Door de vlakke structuur en open communicatie binnen dit kantoor kan je bij iedereen terecht als je vragen zou hebben. Je zoekt samen naar een oplossing om de klant juist verder te helpen.
  • Je krijgt een buddy toegewezen die jou zal assisteren bij de opstart. Zo krijg je alles sneller onder de knie en zal je je sneller thuis voelen binnen dit kantoor.
  • Binnen dit kantoor heb je enorm veel extra verlofdagen. Zo heb je voldoende tijd om te ontspannen en tijd te maken voor leuke activiteiten in je vrije tijd.
  • Er wordt elk jaar een feestbudget opgesteld waar je met het hele team dan een activiteit mee kan gaan doen. Deze activiteiten zorgen ervoor dat de groepssfeer wordt bevorderd. Enkele voorbeelden: Tomorrowland, paintball, karting, restaurant,...

Contenu du travail

Als dossierbeheerder zal je binnen dit kantoor instaan voor de opvolging van de volledige dossiers van jouw klanten. Je bent hun aanspreekpunt binnen de organisatie en probeert hen steeds zo correct mogelijk verder te helpen. Je zal instaan voor volgende zaken:
  • Inboeken van alle boekhoudstukken
  • Voorbereiden van BTW-aangiftes
  • Assisteren bij het opstellen van jaarrekeningen
  • Voorbereiden fiscale aangiften

Experience

Om binnen dit kantoor aan de slag te gaan moet je natuurlijk ook voldoen aan bepaalde eisen. Kwaliteit is belangrijk en daarom moet je aan volgende vereisten voldoen:
  • Dynamisch persoon die communicatief en klantgericht werkt
  • Bereid zijn om een bepaalde flexibiliteit te tonen in de piekperiodes
  • Bachelordiploma accountancy-fiscaliteit of gelijkgesteld door ervaring
  • Minstens 2 jaar relevante ervaring

Offre

Dit kantoor biedt u een zeer boeiende en afwisselende job met enorm veel doorgroeimogelijkheden. Door de vlakke structuur werk je in teamverband met leuke collega's waarin de bijdrage van elk teamlid van belang is om te komen tot een gezamenlijk resultaat en succes. Je krijgt permanent begeleiding door je collega-teamleden met aandacht voor je eigen inbreng en ontwikkeling. Daarnaast krijg je ook volgende zaken:
  • Flexibele werkuren
  • Mogelijkheid tot thuiswerken
  • Aantrekkelijk salarispakket in verhouding tot je ervaring en capaciteiten
  • Vanaf 3 jaar relevante werkervaring heb je de optie om een bedrijfswagen te kiezen
  • 15 extra verlofdagen

Postuler pour ce poste

Laissez-nous vos coordonnées et nous vous contacterons dans les plus brefs délais.

WORD, PDF, PNG, JPEG, fichiers max. 10 MB
Cliquez pour sélectionner un fichier ou faites un glisser-déposer pour le télécharger.